פרסום ממומן בגוגל (Google Ads), מאפשר לכם לנצל את המספר האינסופי של חיפושים המתרחשים בגוגל מדי יום ביומו, ולזכות במהירות הבזק בתשומת הלב הדרושה לכם כדי להגדיל את השורה התחתונה של חברת הנדל״ן שלכם. פרסום ממומן בגוגל לחברות נדל״ן האם זה כדאי? במאמר הקרוב נספק לכם את כל התשובות לשאלות.

מה זה פרסום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל לחברות נדל״ן ולעסקים אחרים, מציע לכם לפרסם מודעות מקוונות כדי להגיע לקהלים המתעניינים במוצרים ובשירותים שאתם מציעים. פלטפורמת Google Ads, פועלת על בסיס העיקרון של תשלום לפי קליק – PPC (Pay-Per-Click). כלומר, תשלמו בכול פעם שמבקר ילחץ על המודעה שלכם.

הנה כמה מהיתרונות האדירים של ה-Google Ads:

הגעה לקהל ענק

היום, כשלאנשים יש שאלה כלשהי, הגוגל הוא לרוב המקום הראשון אליו ילכו כדי למצוא תשובה.

מנוע החיפוש מטפל במיליארדי חיפושים ביום! ביניהם גם חיפושים אחר תשובות העוסקות בנדל״ן. ואם אתם יכולים לעזור לאנשים למצוא את התשובה המתאימה, גם אם באמצעות פרסום ממומן בגוגל, סביר יותר שהם יבחרו בכם ולא במתחרה שלכם.

לקבלת הצעת מחיר עבור בניית אתרי נדל”ן >> nadlanexpress.co.il 

פרסום ממומן בגוגל לחברות נדל״ן יכולות המאפשרות מגוון טירגוטים

כל עסק וכול לקוח פוטנציאלי יכול למצוא בגוגל מענה לשאלה כלשהי, בכול שלב במסע הרכישות שלהם. שימוש במילות מפתח, כמו ׳חברת נדל״ן׳, תציג את מודעת הפרסום שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים, כבר בשלבים המוקדמים יותר של תהליך המחקר של המוצר או השירות שלכם, ותאפשר לכם למלא את החלק העליון של משפך השיווק שלכם בשתי טכניקות פשוטות אבל רבות עוצמה:

  • ללכוד את המידע של המקליק לאחר ההקלקה שלו על ה-Google Ads שלכם, ולהתחיל לשלוח לו תוכן אינפורמטיבי שמוכיח את המקצועיות והסמכותיות שלכם בתחום הנדל״ן.
  • אם המקליק לא מבצע המרה, השתמשו בתוכנת המיקוד מחדש, כדי למשוך אותו חזרה, עד שיעשה זאת.

להרחיב את קהל היעד

כשמדובר ב- פרסום ממומן בגוגל לחברות נדל״ן, יש טכניקה חזקה נוספת שתאפשר לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם, והיא כרוכה בהגשת מענה לשאלות תוך שימוש ׳במילות מפתח׳ ארוכות כמו ׳חברת נדל״ן לנכסים פרטיים ומסחריים״. ׳מילות מפתח׳ אלה יכולות למשוך את תשומת לבם של אנשים המחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים. ברוב הפעמים, לאנשים אשר מחפשים שרשרת ארוכה של ׳מילות מפתח׳ ספציפיות, יש כוונה רבה יותר. וה׳כוונה׳, היא זו שהופכת את קהל האנשים שאתם מחפשים באמצעות ה-Google Ads, לבעלי ערך כה רב.

פרסום ממומן בגוגל לחברות נדל״ן הכוונה היא העיקר

ההבדל הגדול ביותר בין אנשים שאתם מגיעים אליהם באמצעות Google Ads, לבין אלה שאתם פונים אליהם באמצעות צורות פרסום אחרות, הוא הכוונה! במדיה החברתית, למשל, אנשים לא מחפשים פתרונות לבעיות שונות, אלא יותר תמונות של תינוקות ותמונות מהחופשה המשפחתית האחרונה. כשאתם מפרסמים מודעה למישהו שלא רוצה לראות פרסומות, יש סיכוי טוב שהוא פשוט יתעלם מכם. אבל הפרסום בגוגל, מיועד במיוחד לאנשים המחפשים משהו ספציפי, לכן סביר להניח שההיענות שלהם למודעת הפרסום שלכם תהיה חיובית.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.