אתם מודעים לעובדה שפייסבוק היא פלטפורמה נהדרת למוצרי פרסום, אבל האם מודעות פרסום בפייסבוק מתאימות גם לחברות נדל״ן? התשובה הקצרה היא: כן! כשלושה מיליארד משתמשים פעילים יכולים להעיד שפייסבוק הוא כוח משמעותי בחיי היומיום שלנו. פייסבוק מחברת מדי יום בין מיליוני אנשים. כפי שפייסבוק הוא כלי חברתי רב עוצמה, כך גם פרסום בפייסבוק לאתר נדל״ן יכול לשמש ככלי פרסומי מדהים, שיצור קשר עם מוכרים וקונים בתחום הנדל״ן, הנמצאים בשווקי היעד הספציפיים שלכם. אם אתם תוהים איך בדיוק אפשר לרתום את המדיה החברתית לעסקי הנדל״ן שלכם, הנה כמה מאפשרויות השיווק שמציע לכם הפרסום בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק לאתר נדל”ן – הבאת תנועה

פרסום בפייסבוק לאתר נדל”ן – אחת מאפשרויות קידום האתרים לאתרי נדל”ן מבוססת על לחיצה על המודעה שלכם בפייסבוק שתפנה לכתובת האתר שלכם. למעשה, ההקלקה יכולה להעביר את המקליקים לדף האינטרנט הראשי של העסק, לדף שירות או מוצר ספציפי באתר שלכם, או לאתר שהוא צד שלישי המציע מידע נוסף על העסק שלכם. אתם מחליטים לאן אתם רוצים להוביל את התנועה כדי לעמוד ביעד העסקי שלכם.

-איך יכולות מודעות הפרסום בפייסבוק לעבוד עבור חברות הנדל״ן?

פייסבוק היא אחת הפלטפורמות היעילות ביותר לפרסום נדל״ן. השימוש במודעות פרסום בפייסבוק (Facebook Ads Manager) פועל במספר רמות שיווק:

  • פרסום בפייסבוק לאתר נדל”ן  דבר ראשון מיקוד ללקוחות מקומיים – אמנם, פייסבוק הוא אתר גלובלי, אבל מספק לכם הזדמנות למקד את המודעות לבעלי נכסים מקומיים או לרוכשים המחפשים נכס באזור שלכם.
  • הצגת תמונות של נכסים – פייסבוק היא פלטפורמה מאוד ויזואלית. לכן, תוכלו להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי להציע ללקוחות פוטנציאליים הצצה לנכסים המדהימים שאתם מציעים.
  • יצירת קשרים – השותפות בין קונים ומוכרים לבין חברת נדל״ן, היא חיונית. פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לפיתוח קשר עם לקוחות וצרכנים פוטנציאליים.
  • החזר עבור השקעה (ROI) במודעות נדל״ן בפייסבוק חשוב מאוד לפני פרסום בפייסבוק לאתר נדל”ן.

בניית אתרי אינטרנט מיוחדים לאתרי נדל”ן>>

איך מגיעים ללידים בנדל״ן בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק לאתר נדל”ן איך מגיעים? מודעות פרסום בפייסבוק לאתר נדל״ן יכולות להוביל היישר לאתר האינטרנטי המעולה שלכם. למעשה, מחקרים מלמדים כי פרסום מודעות פייסבוק משיג לידים רבים לכול מודעה, כשהעלות הממוצעת לכול ליד היא נמוכה מאוד.

עם כל החשיבות של יצירת פוסטים מושכי תשומת לב בפייסבוק, מודעות הפרסום בפייסבוק מציעות לכם פלטפורמה שמאפשרת לכם להתחבר ליותר לקוחות מאי פעם. אבל איך מגיעים אליהם?

פרסום בפייסבוק לאתר נדל”ן – איך לנצל את זה נכון?

  • להשתמש בקטגוריית המודעות המיוחדות (Special Ad Categories) – כלי חיוני להגעה ללידים בנדל״ן בפייסבוק, במיוחד כשאתם יכולים למקד את המודעות הן לפי מיקום גיאוגרפי והן לפי תחומי עניין.
  • להתחשב בקהל היעד שלכם – כיוון שבפייסבוק לא ניתן למקד את הקהל לפי גיל או מין, חשוב לעצב את המודעה כך שתשיג יותר לידים. למשל, אם קהל היעד הוא נשים בשנות ה-40-30 לחייהן באזור שלכם, צרו תוכן שידבר לתחומי העניין ולהעדפות שלהן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.